Hoe gaan we beginnen?


Voor deze doeleinden beschikt CallSupport over een middelgroot facilitair contact center in Leiden (i.s.m. Key-Net) waar uw in- en outbound werkzaamheden kwalitatief worden uitgevoerd. En kwaliteit gaat verder dan het uitvoeren van gevraagde diensten: Onze medewerkers worden gestimuleerd mee te denken, te signaleren en te communiceren. Doordat CallSupport vanuit haar voorgeschiedenis kan bogen op vele jaren van succesvolle dienstverlening in dit specifieke segment, kunt u als klant profiteren van geoliede processen, toegewijde en (commercieel) ervaren medewerkers in zowel front- als backoffice en vooral: klinkende resultaten.


Naast deze voor ons ‘vanzelfsprekendheden’ mag u hierbij alle (technische) faciliteiten verwachten die bij een modern state-of-the art contact center horen. Van Voip tot Voice Response en van Predictive Dialing tot CRM.
En natuurlijk krijgt u een eigen projectmanager toegewezen, die operationeel als ‘single point of contact’ voor u fungeert en u dagelijks middels gedetailleerde tailor made rapportages op de hoogte houdt van de vorderingen die voor uw bedrijf gemaakt worden.
 En dat alles tegen concurrerende tarieven!


Dus om bovenstaande vraag te beantwoorden: bel even met ons kantoor (0294-490970) en leg de vraag voor bij Mirella of Hans.