Over Ons

Achtergrond:
Het management van CallSupport heeft tezamen ruim 40 jaar klantcontact ervaring binnen uiteenlopende disciplines. Als ondernemers, oprichters en bestuurders van toonaangevende klantcontact centra zoals Bell Sell, ICCS, BSC, en Interim2Day, hebben zij in Nederland een belangrijke bijdrage geleverd aan de ontwikkeling en professionalisering van het telebusiness vak en zijn daarin nog steeds zeer actief.

 

De Markt:
De explosieve groei die het telebusiness tot voor de kredietcrisis doormaakte kende als keerzijde diverse personele issues. Vraag en aanbod waren zowel kwantitatief als kwalitatief vaak niet met elkaar in overeenstemming, hetgeen matige servicelevels op inbound en karige verkoopresultaten op outbound tot gevolg had. Ontevredenheid hierover bij de opdrachtgevers leidde vervolgens tot meer prestatiedruk en prijsdruk, waarmee onbedoeld juist een verhoogd verloop werd bewerkstelligd. Zie hier het ontstaan van een neerwaartse spiraal, die leidde tot een onjuiste perceptie van het vak en haar verdiensten.

 

Het kan anders!
Het primaire doel van CallSupport was en is de dienstverlening weer die kwaliteit en daarmee het aanzien te geven waar telebusiness recht op heeft. Zorgvuldig geselecteerde, gemotiveerde, goed geschoolde en goed betaalde agents en teamleiders, die het vak met verve uitoefenen en daarmee de resultaten in alle opzichten een positieve impuls geven. Wij helpen uw klantenservice- en telesales afdeling weer het visitekaartje van uw organisatie te laten zijn.
Dat is waar Callsupport voor staat en gaat !