Telesales: Commerciële training (outbound)


Leer in één dag de kneepjes van het telefonische verkopen.

U krijgt feitelijk twintig jaar saleservaring gevat in een dagtraining!
Bewezen effect al na één dag! Is al succesvol toegepast door honderden bedrijven.
De klantenlijst is indrukwekkend; de resultaten zijn klinkend!


Doelgroep:
Iedereen die een commerciële rol vervult aan de telefoon, zoals telefonische verkopers, fundraisers en agendaplanners. Kan ook als upgrade (of in combinatie met) de inbound training, als het bij uw frontoffice naast service ook gaat om cross selling.

Deze training geeft snel inzicht in de onderliggende processen en psychologie van ‘het verkopen’ en maakt dit middels diverse cases en rollenspelen toepasselijk en toegankelijk, waardoor de medewerker in kwestie zich in rap tempo tot een bovengemiddelde verkoper ontwikkelt.

Lees Meer

Lees Meer


Inhoud:
– Kennismaking & verwachtingen
– Basisbegrippen
– Vaardigheden & Eigenschappen
– Communicatiemodel
– Stemgebruik en Taalgebruik
– Vraagtechnieken
– Organisatie van je belproces
– Methodiek: VISHAAK (Voorbereiding, Introductie, Stel vragen, Horen, Aanbieden, Argumenteren, Konkretiseren)
– Praktijkcase ‘Office printer’
– Spelling & Telefoonalfabet
– Scripting
– Wetgeving consumentenmarkt (BMNR)
– Op uw praktijk toegesneden cases en rollenspelen

Locatie:
De training wordt meestal lokaal verzorgd, dus op of rond uw eigen klantcontact omgeving, maar er kan ook voor een externe locatie worden gekozen, zoals een hotel of conferentieruimte..
Daarnaast is het ook mogelijk de training op locatie van CallSupport in Weesp te geven.

Kosten:
De kosten voor een basistraining op uw locatie bedragen € 1500,- met een maximaal aantal deelnemers van 8 personen. Voor trainingen op externe locaties zullen de kosten iets hoger uitvallen in verband met lunch en zaalhuur (pm).